Minotaur – ambigram (NAC)

Prezentowany dziś ambigram powstał kilka miesięcy temu z myślą o kolejnej edycji NAC – Nagfa’s Ambigram Challenge. Po wyróżnieniu mojego ambigramu Mirror, mirror on the Wall, tym razem ja miałem zaszczyt zaproponować temat a także podjąć się wytypowania kolejnego zwycięzcy. Temat który zaproponowałem to Into the Labyrinth. Moją inspiracją były głównie greckie mity związane z labiryntem króla Minosa. Przygotowałem tylko jeden projekt, gdyż zdecydowałem się uhonorować każdego z uczestników imiennym ambigramem. Zajęło to trochę czasu i było sporym wyzwaniem, jednak wszystkie projekty są już gotowe. Swoją premierę będą miały na blogu Nagfy, następnie zaprezentuję je również w Signum et Imago.

Wszystkie wspaniałe ambigramy, które zostały nadesłane na konkurs możecie obejrzeć tutaj.

Poniżej prezentuję stylizowaną wersję ambigramu Minotaur, którą wysłałem do Nagfy a także czystą wersję z kilkoma modyfikacjami, gdyż, przyznaję się, wysłałem na konkurs nieco niedopracowany projekt.

minotauruskliknij na obrazek aby powiększyć

Wersja poprawiona różni się nieznacznie wewnętrznymi wypełnieniami napisu.

minotaur-bw

Myślę, że sam napis, bez żadnych dodatkowych ozdobników broni się również.

minotaur

Poniżej pierwotna wersja tego ambigramu. Zrezygnowałem z niego, gdyż nie do końca pasował do greckiego klimatu jaki chciałem osiągnąć.

minotaur-first

2 Responses to “Minotaur – ambigram (NAC)”


  1. 1 Sophe 2 Grudzień 2008 o 9:14

    Się tu zrobiło ciekawie, coraz ciekawiej..

  2. 2 Fraga 6 Grudzień 2008 o 1:00

    Clap, clap, clap!


Skomentuj

Instagram

Tempus fugit. Aeternitas manet #calligraphy #kaligrafia #calligraphia #parallelpen pilotparallelpen #fraktur Hannibal ante Portas #calligraphy #calligraphia #kaligrafia #pilotparallelpen #parallelpen #fraktur New ambigram detail #ambigram #coreldraw #vectorart #typography Tylko spokój może nas uratować #kaligrafia #calligraphy #calligraphia #caligrafia #fraktur Furor Normannorum #calligraphy #kaligrafia #calligraphia #caligraphia #pilotparallelpen #parallelpen #furornormannorum Deus ex  Machina #calligraphy #kaligrafia #caligrafia #caligraphia #parallelpen #pilotparallelpen

ambigram magazine

ambigram magazine
signum et imago spreadshirt

Aktualizacje starszych wpisów

tribal devilyn

Wszystkie prawa zastrzeżone. Prace prezentowane w niniejszym blogu nie mogą być kopiowane, reprodukowane, rozpowszechniane lub w jakikolwiek inny sposób zmieniane bez mojej zgody. Jakiekolwiek komercyjne wykorzystanie prac bez mojego pozwolenia jest zabronione.
All rights reserved. (C) Daniel Dostal 2008-2013

Statystyki

  • 338,771 odwiedzin
free web page counters

