Miła niespodzianka

W rewanżu za ambigramy stworzone dla uczestników Nagfa’s Ambigram Challenge otrzymałem dwa interesujące projekty zawierające moje imię i nazwisko. Ciekawostką jest fakt, że oba reprezentują typ ambigramów lustrzanych, którego dotychczas zbyt mocno nie zgłębiałem. Z moich praktycznych doświadczeń wynika, że tego typu ambigramy są o wiele trudniejsze do wykonania niż klasyczne, tworzone według zasad symetrii środkowej projekty, zapełniające ten blog.

Ambigramy lustrzane tworzone są w oparciu o symetrię osiową. Pierwszy z nich, autorstwa Txescu, charakteryzuje się osią symetrii ułożoną pod kątem 45 stopni od napisu, co daje ciekawy efekt kompozycyjny.

dd1

Drugi z ambigramów, którego autorem jest Ruel Masacayan posiada poziomą oś symetrii. Jest pomysłowo zaprojektowany i przy całej swej prostocie bardzo czytelny.

dd2

Obydwa ambigramy sprawiły mi tym wiekszą radość, że sam do tej pory nie miałem ani czasu ani pomysłu na stworzenie ambigramu mojego imienia i nazwiska. Bardzo wam dziękuję!

1 Odpowiedź to “Miła niespodzianka”


  1. 1 Sophe 17 grudnia 2008 o 22:15

    wow, prześliczny:)


Dodaj komentarz




ambigram magazine

ambigram magazine

Najnowsze komentarze

Aktualizacje starszych wpisów

tribal devilyn

Wszystkie prawa zastrzeżone. Prace prezentowane w niniejszym blogu nie mogą być kopiowane, reprodukowane, rozpowszechniane lub w jakikolwiek inny sposób zmieniane bez mojej zgody. Jakiekolwiek komercyjne wykorzystanie prac bez mojego pozwolenia jest zabronione.
All rights reserved. (C) Daniel Dostal 2008-2013

Statystyki

  • 355 976 odwiedzin
signum et imago spreadshirt
free web page counters