History – ambigram

Witając gości mojego bloga po dłuższej przerwie chciałbym podzielić się wiadomością, iż mój blog rywalizuje w konkursie na Blog Roku 2008. Zdecydowałem się podjąć rękawicę w kategorii „Moje zainteresowania i pasje”. Mam nadzieję, że udział w tym konkursie pozwoli na popularyzację ambigramów w szerszym kręgu a udział traktuję jako zabawę. Mimo to będę wdzięczny za każdy głos oddany na Signum et Imago :-). Mój blog sklasyfikowany został pod numerem H00661. Głosować można wysyłając sms z numerem wybranego bloga pod numer 7144. Koszt smsa to 1,22 zł  a cały dochód organizator konkursu przeznacza na opłacenie turnusów rehabilitacyjnych dzieci chorych na porażenie mózgowe. Ten etap konkursu potrwa do 22 stycznia, do godziny 12.00.

1_obrazek37

Projekt będący tematem dzisiejszego wpisu jest w pewnym sensie związany z  z tym konkursem, gdyż nawiązuje do jednej z moich pasji, czyli historii. Ambigramy inspirowane postaciami i wydarzeniami historycznymi pojawiały sie tu od samego początku i zapewniam, że będą pojawiać się jeszcze wielokrotnie.

Jedyną poważną trudnością jaką napotkałem przy projektowaniu ambigramu History było przekształcenie liter O i S. Pozostałe litery udało się zmodyfikować w bardzo naturalny i prosty sposób.

history

2 Responses to “History – ambigram”


  1. 1 Sophe 29 Styczeń 2009 o 22:11

    FEAR jest śliczny :D


Skomentuj

Instagram

Tempus fugit. Aeternitas manet #calligraphy #kaligrafia #calligraphia #parallelpen pilotparallelpen #fraktur Hannibal ante Portas #calligraphy #calligraphia #kaligrafia #pilotparallelpen #parallelpen #fraktur New ambigram detail #ambigram #coreldraw #vectorart #typography Tylko spokój może nas uratować #kaligrafia #calligraphy #calligraphia #caligrafia #fraktur Furor Normannorum #calligraphy #kaligrafia #calligraphia #caligraphia #pilotparallelpen #parallelpen #furornormannorum Deus ex  Machina #calligraphy #kaligrafia #caligrafia #caligraphia #parallelpen #pilotparallelpen

ambigram magazine

ambigram magazine
signum et imago spreadshirt

Aktualizacje starszych wpisów

tribal devilyn

Wszystkie prawa zastrzeżone. Prace prezentowane w niniejszym blogu nie mogą być kopiowane, reprodukowane, rozpowszechniane lub w jakikolwiek inny sposób zmieniane bez mojej zgody. Jakiekolwiek komercyjne wykorzystanie prac bez mojego pozwolenia jest zabronione.
All rights reserved. (C) Daniel Dostal 2008-2013

Statystyki

  • 338,771 odwiedzin
free web page counters

