Twórcy ambigramów – część druga

Przeglądając archiwum moich prac natknąłem się na trzy interesujące ambigramy, które powstały po jednej z edycji Nagfa’s Ambigram Challenge. Smutną nowiną jest informacja, że konkurs poświęcony Leonardo da Vinci był ostatnim w tym cyklu. Dla mnie tematy proponowane przez uczestników były zawsze ogromnym polem inspiracji do stworzenia ciekawych projektów.

Ambigramy o których mowa to imiona trzech znakomitych twórców ambigramów, wielokrotnych uczestników NAC. W konkursie, któremu patronowałem zrewanżowałem się ambigramami dla każdego uczestnika (kliknij aby obejrzeć ambigramy). Ogrom związanej z tym pracy spowodował, że pracę nad projektami rozpocząłem na długo przed otrzymaniem listy uczestników. Dobierając imiona początkowo kierowałem się aktywnością twórców w poprzednich edycjach NAC. W większości przypadków trafiłem bez pudła, a jako że, ta trójka nie wzięła udziału w tej edycji, ich ambigramy prezentuję dopiero teraz.

Fraga

Fraga – Brazylia

Homero

Homero – Chile

R. Suri

R. Suri – Indie

6 Responses to “Twórcy ambigramów – część druga”


  1. 1 edrache 30 Lipiec 2009 o 8:26

    R. Suri wg mnie, zdecydowanie najlepsze :)

    Skoro skończyły się konkursy, to może sam coś zorganizujesz? Nigdy nie próbowałem zrobić ambigramu, ale czemu nie :)

    • 2 daneel75 30 Lipiec 2009 o 21:39

      Z tej trójki moim faworytem jest ambigram Homero. A co do organizacji konkursów przeze mnie raczej na razie się nie zanosi. Póki co chciałbym mieć tyle czasu aby zrealizować wszystkie rozpoczęte ambigramy i umieścić je na blogu. Zapewniam jednak, że teraz częstotliwość wpisów trochę wzrośnie.

  2. 3 fifer 30 Lipiec 2009 o 13:06

    A można wiedzieć czemu nie będzie już NAC? Bo efekty tych konkursów były bardzo ciekawe.

  3. 5 Fraga 1 Sierpień 2009 o 20:57

    Daniel, my great gratitude for your big generosity! Thank you forever.

  4. 6 rpok 29 Czerwiec 2010 o 23:05

    Thanks a lot Sir for making an ambigram for me :)
    I love your work.
    Cheers!
    Roopak Suri
    http://www.ambigramartwork.com


Skomentuj

Instagram

Tempus fugit. Aeternitas manet #calligraphy #kaligrafia #calligraphia #parallelpen pilotparallelpen #fraktur Hannibal ante Portas #calligraphy #calligraphia #kaligrafia #pilotparallelpen #parallelpen #fraktur New ambigram detail #ambigram #coreldraw #vectorart #typography Tylko spokój może nas uratować #kaligrafia #calligraphy #calligraphia #caligrafia #fraktur Furor Normannorum #calligraphy #kaligrafia #calligraphia #caligraphia #pilotparallelpen #parallelpen #furornormannorum Deus ex  Machina #calligraphy #kaligrafia #caligrafia #caligraphia #parallelpen #pilotparallelpen

ambigram magazine

ambigram magazine
signum et imago spreadshirt

Aktualizacje starszych wpisów

tribal devilyn

Wszystkie prawa zastrzeżone. Prace prezentowane w niniejszym blogu nie mogą być kopiowane, reprodukowane, rozpowszechniane lub w jakikolwiek inny sposób zmieniane bez mojej zgody. Jakiekolwiek komercyjne wykorzystanie prac bez mojego pozwolenia jest zabronione.
All rights reserved. (C) Daniel Dostal 2008-2013

Statystyki

  • 338,778 odwiedzin
free web page counters

