Love Never Dies – ambigram

Dzisiejsze święto jest doskonałą okazją do publikacji kolejnego ambigramu mojego autorstwa. Prace nad nim rozpocząłem kilka miesięcy temu, ale dopiero kolejna edycja konkursu ACAC (tutaj znajdziecie szczegóły), której temat pokrywał się z treścią ambigramu, zobligowała mnie do przyspieszenia ich. Zdecydowałem się powrócić do ozdobnej, pełnej zawijasów i ornamentów stylistyki, stosowanie której sprawia mi najwięcej przyjemności  w samym procesie tworzenia. W konkursie znalazła się umieszczona powyżej wersja z czarnym tłem. Równie interesująco prezentuje się jej odwrotność.

Pierwotnie ambigram ten miał wyglądać zupełnie inaczej. Najwcześniejsze szkice bazowały na gotyckim kroju, który w pewnym momencie wydał mi się niezbyt pasujący do charakteru samej frazy. Dodatkowe problemy z modyfikacją pary liter E/V spowodowały, że bez żalu porzuciłem ten kierunek na bardzo wczesnym etapie pracy. Jak widać poniżej, wektorowa gotycka wersja, oparta na odręcznym szkicu nie doczekała się nawet modyfikacji wszystkich wyrazów. Prezentuję ją wyłącznie jako ciekawostkę.

1 Response to “Love Never Dies – ambigram”



Skomentuj

Instagram

Tempus fugit. Aeternitas manet #calligraphy #kaligrafia #calligraphia #parallelpen pilotparallelpen #fraktur Hannibal ante Portas #calligraphy #calligraphia #kaligrafia #pilotparallelpen #parallelpen #fraktur New ambigram detail #ambigram #coreldraw #vectorart #typography Tylko spokój może nas uratować #kaligrafia #calligraphy #calligraphia #caligrafia #fraktur Furor Normannorum #calligraphy #kaligrafia #calligraphia #caligraphia #pilotparallelpen #parallelpen #furornormannorum Deus ex  Machina #calligraphy #kaligrafia #caligrafia #caligraphia #parallelpen #pilotparallelpen

ambigram magazine

ambigram magazine
signum et imago spreadshirt

Aktualizacje starszych wpisów

tribal devilyn

Wszystkie prawa zastrzeżone. Prace prezentowane w niniejszym blogu nie mogą być kopiowane, reprodukowane, rozpowszechniane lub w jakikolwiek inny sposób zmieniane bez mojej zgody. Jakiekolwiek komercyjne wykorzystanie prac bez mojego pozwolenia jest zabronione.
All rights reserved. (C) Daniel Dostal 2008-2013

Statystyki

  • 338,778 odwiedzin
free web page counters

