Twórcy ambigramów III

Dzisiejszym wpisem powracam do miłego obyczaju wzajemnego obdarowywania się przez twórców ambigramami dedykowanymi innym twórcom. Jakiś czas temu zarówno Björn Wichmann jak i Ceber Faria stworzyli ambigramy przedstawiające moje imię i nazwisko. Obaj to uznani twórcy od kilku dobrych lat stanowiący cześć ambigramowej społeczności. Prace  Björna możecie zobaczyć na jego blogu Slambigrams, a Clebera na jego stronie internetowej Cleber Faria Ambigram Design. To niesamowite w jak różnorodny sposób można podejść do tego samego tematu i jak odmiennych rozwiązań można użyć, aby uzyskać czytelny efekt.

Poniżej ambigram, który stworzył dla mnie Cleber i moje podziękowanie dla niego.

Poniżej ambigram przygotowany przez Björna i moje podziękowanie.

Björn i Cleber, to nie jedyni twórcy, którzy w ostatnim czasie przygotowali ambigramy dla mnie, więc niebawem pojawią się kolejne wpisy o podobnym charakterze.

Miłą niespodzianką okazało siędla mnie  podsumowanie ubiegłorocznych konkursów ACAC. Z wszystkich zwycięskich prac poszczególnych edycji wybrano trzy najlepsze. W tej trójce znalazł sie również mój ambigram Cinématographe Lumière. Szczególowe informacje i uzasadnienie werdyktu jury znajdziecie na stronie Ambigram.com.

5 Responses to “Twórcy ambigramów III”


  1. 1 Cleber 8 Sierpień 2011 o 2:45

    Daniel, thank you very much. I’m breathless, and much happy.
    Your big fan.
    Cleber :D

  2. 2 SLAMBIGRAMS 8 Sierpień 2011 o 9:46

    Bardzo serdeczne podziękowania, Daniel :)
    Ta praca f otrzymała ocenę bardzo dobrą.

    Lol, I hope it works … thanks and good work!

  3. 3 rokmyk 8 Sierpień 2011 o 16:04

    Zdecydowanie należało się jej wyróżnienie ,Gratulacje !

  4. 4 charllatan 30 Sierpień 2011 o 0:17

    ja mam problem nie mogę połączyć liter „R” i „e” oraz „v” i „e”, czy mogę prosić o pomoc?


Skomentuj

Instagram

Tempus fugit. Aeternitas manet #calligraphy #kaligrafia #calligraphia #parallelpen pilotparallelpen #fraktur Hannibal ante Portas #calligraphy #calligraphia #kaligrafia #pilotparallelpen #parallelpen #fraktur New ambigram detail #ambigram #coreldraw #vectorart #typography Tylko spokój może nas uratować #kaligrafia #calligraphy #calligraphia #caligrafia #fraktur Furor Normannorum #calligraphy #kaligrafia #calligraphia #caligraphia #pilotparallelpen #parallelpen #furornormannorum Deus ex  Machina #calligraphy #kaligrafia #caligrafia #caligraphia #parallelpen #pilotparallelpen

ambigram magazine

ambigram magazine
signum et imago spreadshirt

Aktualizacje starszych wpisów

tribal devilyn

Wszystkie prawa zastrzeżone. Prace prezentowane w niniejszym blogu nie mogą być kopiowane, reprodukowane, rozpowszechniane lub w jakikolwiek inny sposób zmieniane bez mojej zgody. Jakiekolwiek komercyjne wykorzystanie prac bez mojego pozwolenia jest zabronione.
All rights reserved. (C) Daniel Dostal 2008-2013

Statystyki

  • 338,771 odwiedzin
free web page counters

