Cogito Ergo Sum – ambigram

Jakiś czas temu zostałem poproszony o modyfikację ambigramu Cogito Ergo Sum, którego oryginalną wersję, autorstwa Tiffany Harvey można obejrzeć tutaj. Chcąć uniknąć jakichkolwiek posądzeń o plagiat czy kopiowanie, zdecydowałem się frazę tą rozrysować od podstaw, bez zbytniego sugerowania się oryginalnym ambigramem. Zastosowane przeze mnie rozwiązania w niektórych miejscach odbiegają znacznie od pierwowzoru ale część liter została zmodyfikowana według tego samego schematu – jest to nieuniknione, czasami jest to jedyne możliwe przekształcenie. Przy braku odstępów międzywyrazowych poszczególne słowa i udało mi się wyodrębnić poprzez zaznaczenie dużych liter na początku każdego wyrazu.

cogito-ergo-sumDocelowo projekt ambigramu stał się podstawą tatuażu, który prezentuję poniżej.

tattoo

5 Odpowiedzi to “Cogito Ergo Sum – ambigram”


  1. 1 Tiffany Harvey 10 listopada 2008 o 14:12

    Very nice! I think I like yours better!
    (And enjoyed browsing through your blog)

    I love the loose, swooping lines. I need to get better at working those into my designs. I have to create the ambigrams so quickly though, unfortunately there not really any time for experimentation.

    Do you know if the original customer wanted the changes, or someone else that liked the idea (but not the font)?

    (And let me know if you need me to reword anything, for the translator program)

  2. 2 Sophe 16 listopada 2008 o 22:18

    My sweet…tatoo

  3. 3 stephanie 2 lipca 2010 o 8:03

    i saw this tattoo and thought it was amazing!!! it has also given me inspiration for my own tattoo. do i have your permission to get your design tattood onto me?

  4. 4 stephanie 24 listopada 2010 o 2:41

    i’m going to get my tattoo this tuesday and would like to email you a picture of it. what is your email address?

  5. 5 ewa handbikerka 18 czerwca 2014 o 18:14

    kiedy to było, a nadal robi na mnie wrazenie i ciągle opowiadam historię tego tatuaża. zapomniałam hasła więc piszę anonimowo ale to ja, sophe


Dodaj komentarz




ambigram magazine

ambigram magazine

Najnowsze komentarze

Aktualizacje starszych wpisów

tribal devilyn

Wszystkie prawa zastrzeżone. Prace prezentowane w niniejszym blogu nie mogą być kopiowane, reprodukowane, rozpowszechniane lub w jakikolwiek inny sposób zmieniane bez mojej zgody. Jakiekolwiek komercyjne wykorzystanie prac bez mojego pozwolenia jest zabronione.
All rights reserved. (C) Daniel Dostal 2008-2013

Statystyki

  • 356 146 odwiedzin
signum et imago spreadshirt
free web page counters