Przeglądając statystyki bloga…

Pomysł na dzisiejszy wpis zrodził się dawno temu, ale rozliczne, związane z brakiem czasu ale i pomysłu na realizację problemy, opóźniły jego opublikowanie aż do dzisiaj. Jest on swoistym podziękowaniem dla internautów, którzy umieszczając na swoich stronach odnośniki do tej strony przyczynili się do jej popularyzacji. Od strony graficznej, prezentowane prace są ucieczką od ciężkiego gotyckiego stylu jaki dominuje na blogu.

Kryterium wyboru było proste. Przeglądając statystyki mojego bloga wybrałem te osoby, z których stron zanotowałem najwięcej wizyt. Dodam, że wszystkie odnośniki pojawiły się w pierwszym miesiącu funkcjonowania bloga, kiedy wcale nie zapowiadał się on obiecująco.

Najwięcej wizyt zaobserwowałem ze strony Naguiba i Fadilah z Singapuru. Jako że Nagfa jest już w posiadaniu mojego ambigramu ze swoim nickiem, zdecydowałem się na ambigram z imieniem ich córki: Nayla Najwa.

Nayla Najwakliknij aby powiększyć

Drugim miejscem, z którego odnotowałem najwięcej wizyt okazał się blog mojego starego druha MacKozera. Grafika łączy w sobie dwa ambigramy, w jakimś sensie odzwierciedlające dwie sfery aktywności MacKozera.

Mackozerkliknij aby powiększyć

Trzecią osobą, która przywiodła najwięcej gości w to miejsce okazał się Jose Manuel z Malagi. Nie ukrywam, że stworzenie ambigramu dla niego przysporzyło mi najwięcej trudności. Pierwsze próby podjąłem przygotowując ambigramy dla uczestników NAC Into the Labyrinth. Dopiero olśnienie, że można połączyć literę O z S aby utworzyć E, umożliwiło ukończenie ambigramu.

Jose Manuelkliknij aby powiększyć

Czym był by blog bez swoich komentatorów? W tym miejscu chciałbym również podziękować stałym komentatorom. Cieszę się, że na bieżąco śledzicie moje zmagania i dajecie wyraz swojej opinii w komentarzach. Jako, że stałych komentatorów nie ma zbyt wielu – uhonorowałem wszystkich trzech :-)

W pierwszej kolejności dziękuję Sophe. Układ liter w nicku predestynował go do utworzenia ambigramu łańcuchowego. Praca, która powstała jest chyba najlepszym ambigramem tego typu jaki stworzyłem.

Sophekliknij aby powiększyć

Za pełne entuzjazmu komentarze dziękuję również Jose Fraga z Brazylii. Jakiś czas temu stworzyłem ambigram Fraga, ale jego proste gotyckie kształty nie do końca satysfakcjonowały mnie.

Jose Fragakliknij aby powiększyć

Na koniec podziękowania dla Edrache, nie tylko za komentarze ale i popularyzację mojej strony. Ambigram ściśle nawiązuje do jego pasji – gier planszowych. Pojawia się w nim również stworzony przez Edrache bohater komiksowych pasków o tematyce, a jakże –  związanej z grami.

Edrachekliknij aby powiększyć

Nieustająco wpatruję się w statystyki bloga, więc być może wpis podobny do powyższego kiedyś jeszcze zagości na nim;-)

7 Odpowiedzi to “Przeglądając statystyki bloga…”


  1. 1 MacKozer 25 października 2009 o 16:55

    Dzięki serdeczne. Życzę dalej wielu sukcesów!
    No i liczę, że się w końcu kiedyś zobaczymy :)

    Szykuje się kolejny temat na ambigram :)

  2. 2 Sophe 25 października 2009 o 19:29

    Nie będę skromna i powiem otwarcie, że „Sophe” jest najpiękniejszy i oczywiście najciekawszy. Nie wiem czym zasłużyłam sobie na takie wyróżnienie. to bardzo miłe i czekam na kolejne ambigramy :)

    No dobra kurcze mackozer też jest niezły ;)

  3. 3 Snearone 25 października 2009 o 23:24

    MacKozer z dołu idealny wręcz. Styl liter w Sophe także bardzo ładny.

  4. 4 JOSE 26 października 2009 o 0:23

    Very pleasant all the designs!! I want to return to dales sincere thanks for the design that you have done of Jose Manuel. I have liked much. You are a great artist who him desire all the successes. A greeting!! Jose

  5. 5 Fraga 31 października 2009 o 13:14

    My great gratitude for you, Daniel! You is a genius and generous!

  6. 6 John Langdon 16 kwietnia 2015 o 15:01

    Daniel, I just came across your Sophe chain ambigram. Beautiful!


Dodaj komentarz




ambigram magazine

ambigram magazine

Najnowsze komentarze

Aktualizacje starszych wpisów

tribal devilyn

Wszystkie prawa zastrzeżone. Prace prezentowane w niniejszym blogu nie mogą być kopiowane, reprodukowane, rozpowszechniane lub w jakikolwiek inny sposób zmieniane bez mojej zgody. Jakiekolwiek komercyjne wykorzystanie prac bez mojego pozwolenia jest zabronione.
All rights reserved. (C) Daniel Dostal 2008-2013

Statystyki

  • 356 049 odwiedzin
signum et imago spreadshirt
free web page counters